• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Fairlo, max 100000kr

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
51
Poäng
147
hoppas dom erbjuder sina kunder att utöka även om man inte har slutbetalat sin gamla skuld. sen vet jag inte hur högt dom kommer gå på scoring om dom erbjuder mellan 20-30 k via creditsafe
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 644
Mottagna reaktioner
1 183
Poäng
927
Pratade lite med Fairlos kundtjänst igår och de kunde inte riktigt svara på när de kommer lansera sitt utökade lån. Frågade om det kommer ske under April, vilket jag inte fick något klart svar kring. De kunde inte heller svara på vilken maxsumma som kommer bli aktuell. Däremot bekräfade de att de kommer fortsätta använda Creditsafe :)
 

gran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 417
Blev medlem
3 Juni 2012
Meddelanden
1 876
Mottagna reaktioner
153
Poäng
417
Jag tycker det verkar konstigt att de inte nu vet vilka datum de lanserar och att dom inte bestämt belopp ännu

De har ju tidigare svarat i slutet på mars början på april
Och man ska som redan kund kunna öka lån utan att lösa tidigare om man är kreditvärdig
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Jag skulle gissa att det är just början på april som är aktuellt och summan kommer nog vara 30.000 - vilket är fantastiskt med tanke på att dom har 10.000 nu ju....
 

TourettesGuy

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 517
Blev medlem
23 April 2012
Meddelanden
1 396
Mottagna reaktioner
381
Poäng
517
Gissar Divide lånar ut 250 tusen snart oxå i april. El kanske i maj, i alla fall innan jul..kanske, annars är det mkt dåligt. Nån som hört nåt? Borde man mejla igen och fråga dom? Frågade senast igår men dom kunde inte svara. Frågar annars 2 gånger nästa vecka, annars anmäler jag dom till FI för falsk marknadsföring och förtal. :D
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Under dom här 10 åren jag hängt på forumet har det varit ett hundratal aktörer som dykt upp, merparten har försvunnit.
GetDivide är nog den mest tramsiga aktören som har kommit faktiskt.
 

Krille77

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
21 September 2016
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
65
Poäng
197
Enligt Fairlos support är det nu "senvåren" det är lansering för högre belopp, inte mars-april som sagts tidigare.
 

kex

Kunnig medlem
Poäng: 147
Blev medlem
8 December 2016
Meddelanden
239
Mottagna reaktioner
51
Poäng
147
Enligt Fairlos support är det nu "senvåren" det är lansering för högre belopp, inte mars-april som sagts tidigare.
Ush börja likna nästan getdivide dom skjuter hela tiden upp det. dom ändrar la till biosnode dom också. pff på detta asså.
 
M

Mikee

Gäst
Poäng: 0
Har också varit i kontakt med de och med senvåren måste de väl mena slutet på april eller maj?
De säger också att upp till 40 000 kr verkar det som nu, eventuellt något högre. Inom kort kommer de gå ut med mer info.
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 9 547
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
20 047
Mottagna reaktioner
13 783
Poäng
9 547
Oj!
Kolla Fairlos senaste Facebookinlägg...
På G?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp